21 Haziran 2014 Cumartesi

H&M Allık


Giyim mağazalarındaki süslü kozmetik stantlarını görüp beğendiği halde güvenemediği için alamayanlardan mısınız? İşte o ürünlerden birini ben denedim ve yazıyorum :)

Yurtdışında yaşadığım dönemlerde H&M'in kozmetik stantları favori alışveriş noktalarım arasındaydı. Eskiden bu stantlarda çok daha güzel ve çeşitli ürünler vardı sanki. Şu an Türkiye'deki mağazalarında kozmetik stantları hala bakımsız ve küçük olsa da H&M Allık bulursanız gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.


Ben daha önce de H&M'in şeftali tonunda sedefli bir allığını severek kullanmıştım. Yıllar sonra bu allığı da belki yine iyi performans alırım diyerek edindim. Fotoğrafını gördüğünüz H&M Allık'ın tawny rose yani koyu/yanık gül rengi olanı. Ne kadar internet sitesinde tatlı gül dese de siz ona bakmayın, ne de olsa "cucumber" kelimesini de hıyar diye çevirmişler :D


Allık son derece doğal bir renk veriyor. Çok abartmadığınız sürece yumuşak pembe tonu ve mat bitişi günlük kullanımda sizi rahat ettiriyor. Ben esmerim ve yanaklarımda bazı renkler ve açık tonlar hiç belli olmaz. Bu allığın verdiği renkten memnunum. 

Ben ten makyajı yapmıyorum ve herhangi bir baz da kullanmıyorum. Bu halde allık 3-4 saat kalıyor. Kalıcılığı çok iyi diyemem ama fena da değil. Eğer arada tazelemeye üşenmezseniz, ki ben üşeniyorum, sizin için sorun olmaz.


Plastik sade bir ambalajı var. Köşeleri biraz sivri, bazen elime batıyor ama önemli olan sağlam olması. Bu allık da benle çok seyahat etti en ufak bir yıpranma belirtisi göstermiyor. 

Ben Fransa'dan 2-3 avroya almıştım, ülkemizde de fiyatı 8,95 liraymış. Uygun fiyatına rağmen ürün miktarı gayet iyi. 7,2 gram yıllarca kullanılır.

İçeriğini aşağıda görebilirsiniz. İçinde çoğu pudra üründe olduğu gibi talk var. Haftada 1-2 gün az miktarda kullandığım için ben sorun etmiyorum. Birkaç gün üst üste kullandığımda bile cildimde alerji, sivilce vs. yapmadı.


Özetle fiyatına göre gayet iyi, çok şey beklenilmemesi gereken ama yapması gereken işi de yapan basit bir allık. Çok para harcamadan farklı bir allık denemek isterseniz veya benim gibi renklerinden birini beğendiyseniz çekinmeden kullanabilirsiniz.

4 yorum:

  1. H&M ürünleri fiyatlarına göre oldukça iyi bence. Allıklarını denemedim hiç ama merak ediyorum. Bunun rengi pek güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum ama Türkiye'deki stantları gerçekten çok zayıf ve eskiden ürün kalitesi daha iyiydi sanki.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Mimi gördüm, aklımda da ne yazacağım netleşti ama fırsat bulup yazamadım. Kesin yazacağım ama :)

      Sil