6 Şubat 2017 Pazartesi

L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyaj Temizleme Jeli


Misel meselesi o kadar popüler oldu ki... Misel suyun su olmayanı jel versiyonu da çıktı. Baya da oldu. L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli'ni ilk piyasaya çıktığı zaman aldım ama ha bugün ha yarın yazarım derken hiç yazamadım. Neyse artık bugün yazıyorum :)

L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli renksiz, kokusuz ve akıcı bir jel. Bence parfüm ve boya içermemesi harika. Fark ettim ki parfümlü ürünler genelde gözlerimi rahatsız ediyor. L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli ise gözlerimi hiç ama hiç rahatsız etmedi. Pamuk ile uygulanması önerilmiş ama ben az bir miktar parmaklarıma alıp doğrudan kirpiklerimi ovuyorum. Böyle çok daha az ürünle daha kısa sürede ve göz çevrenizi daha az rahatsız ederek rimelinizi çıkarabiliyorsunuz.


Kirpiklerim bana hem dökülüyormuş gibi geliyor. O yüzden bir de rimel çıkarmaya çalışırken dökülmelerini istemiyorum. Rimelim kolay çıksın diye suya dayanıklı olmayan, kolay çıkan maskaraları tercih ediyorum. Haliyle makyaj temizleyicimin ultra güçlü olmasına da gerek kalmıyor. L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli temizlemesinden de memnun kaldım. Elbette zeytin yağı kadar güçlü değil ama ortalama bir rimeli kolaylıkla çıkarıyor. Diğer yandan da klasik göz makyajı temizleyicilerinin bıraktığı yağlı hissi kesinlikle bırakmıyor. İddia ettiği gibi nemlendirme özelliği yok. İçeriği parlak değil.

125 ml.lik bir ürün. Bir şişe bana 6 ay kadar yetiyor. İndirimli aldığınızda aylık temizleyici masrafınız 2 lira kadar olacaktır. Üstelik şişesi de gayet kullanışlı. Sırf değişiklik olsun diye Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi'ni aldım (indirime kapılmadan önce kendi yazımı okuyup rimeli tamamen temizlemediğini hatırlasaymışım iyiymiş), bundan sonra onu kullanacağım ama L'oreal Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli kesinlikle yeniden alacağım bir ürün.

9 yorum:

  1. İçerik pek hoş değil ama yağ ile uğraşmak istemediğim hafif makyajlarımı çıkarmak iiçn aklımda bulunsun... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli zeytin yağı ama üşengeçlik başa bela :D

      Sil
  2. ben de misel suyla çıkarıyorum göz makyajımı ama çift fazlı ürünlerde ya da hafif doğal yağlarda mesela hindistan cevizi yağı gibi kirpik kaybı daha az oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en kolay çıkan rimelleri bile misel suyla çıkarırken uğraşıyorum. Bence de en güzel temizleyici doğal yağlar ama o yağlı histen de hoşlanmıyorum, onu da başka temizleyici ile temizliyorum... yine aynı kapıya çıkıyor :)

      Sil
  3. aslında bunu denemiştim sanırım fena da değildi ama sonra niye almadım bilmiyorum sanırım çift fazlı ürünleri tercih ettiğim için olabilir :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre Garnier'in çift fazlı temizleyicisini kullandım. Sonra rimeli pamuk kullanmadan parmaklarımla temizleyebileceğimi keşfedince durum değişti. Artık sadece süt veya bu tip jelleri kullanıyorum.

      Sil
  4. Daha önce kullanmış ama bir süre sonra bırakmıştım.Göz çevrem kuru olduğu için temizleme sonrası çok gerginlik hissetmiştim.Çif fazlı biraz içersinde yağ barındıran temizleyiciler benim cildime uygun oluyor.
    Bu arada blogunuzu takibe aldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! Benim cildim yağlı olduğun için sorun yaşamadım ama haklısınız, kesinlikle nemlendiren bir ürün değil.

      Sil
  5. Bende göz makyajimi temizlemek icin ve yüzüme tonik olarak bioderma misel suyunu kullaniyorum yillardir, baska üründe denedim ama benim cildim cok kuru birde sivilce cabuk yapiyor, bu yüzden dönüp dolasip biodermaya geri geldim her seferinde ;) Evet bir sise cok uzun zaman yetiyor, o bakimdan oldukca hesapli oluyor, sonucta nerdeyse her gün kullandigimiz bir ürün :)

    YanıtlaSil