26 Şubat 2017 Pazar

Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremi



Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremi, özellikle de kavanozda olanı çook kıdemli bir ürün. Herhalde her kes kullanmıştır. Ben Niveacı olduğumdan Dove ürünlerini yeni yeni kullanmaya başlıyorum. Şampuanından sonra 'Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremini de alıp denedim.

Daha hijyenik geldiği için tüpte olanını aldım. Kavanoz ve tüp versiyonları arasında içerik veya doku farkı var mı bilmiyorum. İçeriğini aşağıda görebilirsiniz. Sudan sonra ikinci sırada ise cyclopentasiloxane adında bir silikon yer alıyor. Bu madde nemlendirici ve su tutucu özellikteymiş. Ağırlık yapmadığından özellikle saç ürünlerinde kullanılıyormuş. Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremi ayrıca parfüm ve paraben içeriyor. Mineral yağ ise gözüme çarpmadı. Üre, kolojen amino asitleri, laktik asit gibi güzel şeyler de var içinde.

''Aqua, Cyclopentasiloxane, Sorbitol, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid, Helianthus Annuus (Sumfloer) Seed Hybrid Oil, Isohexadecane, Glycol Stearate, Dimethicone, Collagen Amino Acids, Isomerized Linoleic Acid, Lactic Acid, Potassium Lactate, Sodium PCA, Urea, Serica Powder, Hydrolyzed Silk, Dimethiconol, Stearamide AMP, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Polysorbate 80, Triethanolamine, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Acylate/Sodium Acrylyldimethyl Taurate Copolymer, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 77891.''

Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremi'ni hem vücut hem de el kremi olarak kullandım. İkisinde de performansından memnun kaldım ama el kremi olarak daha çok hoşuma gitti. Ürün çok yumuşak bir krem formunda ve 1-2 dakika içinde tamamen emiliyor. Nemlendirmesi normal ciltler için yeterli. Bu özellikleriyle ofis masasında el kremi olarak gayet verimli oldu. Tabi birkaç günde bir özellikle tırnak kenarlarım olmak üzere ellerimi zeytin yağıyla ovduğumu söylemeliyim. 

Şikayetçi olduğum yanı ise çok parfümlü olması. Hem kokusu parfüm kokusunu andırıyor hem de yoğun. Ellerimin dakikalarca bu kadar yoğun şekilde koku yaymasından rahatsız oldum. Diğer özellikleri eşi benzeri bulunamayacak şeyler olmadığından yeniden almayı düşünmüyorum. Eğer parfümlü ürünlerden rahatsız olmuyorsanız veya kokusunu çok seviyorsanız beğenerek kullanabileceğiniz, uygun fiyatlı, güzel bir krem Dove Original Body Silk Besleyici El ve Vücut Kremi.

2 yorum:

  1. Ben nedense dove ürünlerine sıcak bakamıyorum. Yeni çıktığı senelerde dove kalıp sabunu severek kullanıyordum ancak sonra neden bıraktığımı hatırlamadığım bir nedenle o sabundan vazgeçtim. Bilgilendirici yazı olmuş. Teşekkürler. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bu el kremini daha önce kullanmadım ama içeriği kötü gözüküyor canım

    YanıtlaSil