27 Temmuz 2016 Çarşamba

Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire


Her akşam misel su kullanıyorum. Herkes gibi Bioderma H2O'yu beğensem de, coğunluk gibi Garnier'in misel suyu fiyat/performans oranıyla kalbime taht kursa da yeni ürünler denemeden edemiyorum. Avene Lotion Micellaire'den sonra yaklaşık 1,5 aydır Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire'i kullanıyorum.

Bütün misel sularda olduğu gibi Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire de makyajı temizlemeyi, tonik olarak kullanılırsa cildi rahatlatmayı vaat ediyor. Hassas ciltler için uygun olma ve göz makyajını çıkarma iddiasında. Kullandığım misel sular arasında yapısı suya en yakın buydu. Gerçekten durulama gerektirmeyebilir. Tabi ben önce misel su sonra temizleme jeli yaptığım için bu kısımdan tam emin değilim.


Gördüğünüz gibi kısa bir içindekiler listesi var ve parfüm içeriyor. Yalnız parfüm içindekiler listesinin en sonunda ve ben de kullanırken herhangi bir koku fark etmedim. Parfüm içeren temizleyiciler gözlerimi rahatsız etse de bu üründen şikayetçi olmadım. Hatta bence gayet hassas bir ürün.

Güzel özelliklerine rağmen para verip büyük boyunu anlamayacağım çünkü temizleme performansından memnun değilim. Yapısı gibi etkisi de duya benziyor. Evet temizliyor ama ciddi bir temizlik olmuyor. Rimel çıkarmakta da başarılı değil. Duşta akıp giden rimelleri bile Vichy Pureté Thermale Solution Micellaire ile çıkarmak için biraz emek vermek gerekiyor. 

Bir de 200 ml.lik ürünün etiket fiyatı 45,90 lira. Daha düşük fiyata daha etkili ürünler alıp kullanmak mümkün. Bu da bu misel suyu tekrar almamak için bir başka neden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder