3 Temmuz 2016 Pazar

Bitenler...


Haziran ayında son zamanlarda olmadığı kadar ürün bitirdim. Ürünler hakkındaki detaylı yazılara ürün ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Önce vücut ürünleriyle başlıyorum.




Palmolive Thermal Spa Duş Jeli: Kokusu güzel, sık sık kampanyaya giriyor ve fiyatı uygun oluyor. Bunun dışında sıradan. Eskisine göre daha az köpürüyor, daha az tanecik içeriyor, haliyle peeling etkisi yok. Yeniden almayı düşünmüyorum.

Bath and Body Works Lotion-Jel: Yazısını yazamadan bitirdim. Hızlı şekilde bitirmemin nedeni (1) gramajının az olması (2) nemlendirmesi zayıf olmasının bol bol kullanmamı gerektirmesi. Aşırı parfümlü, nemlendirmesi yetersiz, üstelik su bazlı losyonlara kıyasla kolay da emilmiyor. Zamanında bir alana bir bedava indiriminden aldığım için Mango Surf'ü kullanmaya devam ediyorum ama bir daha kesinlikle almam.

Eudermin Koruyucu El Kremi: Yüksek oranda gliserin ve shea yağı içeren koyu kıvamlı ve etkili bir kremdi. Türkiye'de satışı var mı bilmiyorum ama olsa alırdım çünkü bence çok iyi bir ayak, diz, dirsek kremi olur bundan :)


Avene Lotion Micellaire: Cildi kurutmayan, ciltte kayıp giden, makyaj temizleme gücü yeterli bir üründü. Gözlerde de kullanılacak bir ürünün parfüm içermesi hoşuma gitmedi. Fiyatı da muadillerine göre yüksek. Bir şekilde elime geçerse veya aşırı indirimli yakalarsam kullanırım ama şu an tekrar almayı düşünmüyorum.

Coast to Coast Pore Purifying Foaming Cleanser: Köpürmeyen ama cildi iyi temizleyen, temiz içerikli bir jeldi. Hem pahalı olduğu için hem de Türkiye'de bulunmadığı için yeniden edinmeyeceğim.


Sıra maskelerde:

The Body Shop Isınan Mineralli Kil Maskesi: İçindeki yağ oranının fazla olması arzuladığım arınmış cildi elde etmemi engelledi. Ayrıca son zamanlara doğru parfüm kokusu rahatsız etmeye başlamıştı. Diğer taraftan gerçekten cildi rahatlatan, aydınlatan bir maskeydi. İleride formülü biraz daha geliştirilirse veya kışın kuruluk sorunu yaşarsam alabilirim.

Purederm Oxygenerating Bubble Mask: Eğlenceli ve uygun fiyatlı bir maske. Uyguladıktan hemen sonra cilt aydınlık ve canlı görünüyor. Etkisi çok yüzeysel, bir gün bile sürmüyor. Yine de yılda bir kez kullanıyorum :)

L'action Detoxifying Clay Mask: Cildimi rahatsız etti, içindeki yağlar da The Body Shop'un maskesinde olduğu gibi cildimin gerçekten ''detoxify'' olmasını engelledi. L'action'un maskelerinden genel olarak memnun değilim, artık ''ama bu farklı'' diyerek almaktan vazgeçmeliyim.


Mini boy ürünleri kullana kullana bitiremiyorum :D 

ISIS Unitone Revival Gel: Hafifçe köpüren seyrek tanecikli bir jel. Tanecikler küçük ama sert. Beni pek etkilemedi.

Solante Tele Rubor SPF 50: Kızarıklıkları önlemeye yardımcı olma ve tüm gün koruma iddiasında bir güneş kremi. Cilt tipime uygun değildi. Bana çok kalın geldi. Cildim parladı ve terledi. Acnes olanı kullanmayı düşünüyordum ama bundan sonra cesaret edemedim.

Gilette Venus Jilet: Ben memnunum, uzun zamandır kullanıyorum. Çok büyük indirimlere girmiyor ama %20 civarı indirimi görürsem hemen alıyorum. Bir pakette 4 tane başlık var, bana uzun süre yetiyor.

Sephora Vanilyalı Duş Jeli: Azıcık ürün bile inanılmaz köpürüyor, cildi kurutmuyor ve çok güzel kokuyor. Çikolatalı veya hindistancevizlisini de denemek isterim ama tam boy ürünün fiyatını bilmiyorum ve 1 şişe duş jeline 15 liradan fazla vermek ister miyim bilmiyorum.

Apax, tabi ki! Alouette Islak Tuvalet Kağıdı, pratik, kullanışlı, fiyatı da uygun. Rossmann'dan alabilirsiniz.

Genel olarak kullandığım ürünleri yeniden alacak kadar beğenmemişim. Bu ay da güzel ürün bitireceğim. Umarım daha olumlu bir yazı yazabilirim :)

3 yorum:

  1. Bath & Body Works'un vucut nemlendiricilerini ben de sevmemistim. Iki farkli cesitini kullandim, ikisi de nemlendirme bakimindan yetersizdi. Bir daha yanasmadim o yuzden. Denk gelirsem seker bazli vucut scrublarini aliyorum, performanslari gayet guzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de scrub almam lazım, Bath & Body Works hiç aklıma gelmemişti. Teşekkürler!

      Sil
  2. Oh ne güzelmiş bitenler böyle^^ solante acnes i tavsiye etmem. Yazısını yazmıştım hatta ben pek memnun kalmadım:/

    YanıtlaSil