5 Ağustos 2015 Çarşamba

Yves Rocher Düz Saçlar İçin Saç Kremi


Bir süredir saç bakım ürünlerinde daha doğal içerikli ürünleri kullanmaya çalışıyorum. Silikonsuz şampuanlar ve saç kremleri öneriliyor. Yalnız ben bugüne kadar kullandıklarımdan pek memnun kalmamıştım. Yves Rocher Apres-Shampooing Lissant 48 H (Yves Rocher Düzleştirici Saç Kremi) ise pek beğendiğim bir ürün oldu. Bu saç kremi içindeki bamya çekirdeği ile saçın düğümlerini açıp elektriklenmiş saçları yatıştırmayı, düzleşen saçları neme karşı dirençli kılarak 2 gün boyunca düz kalmasını sağlamayı vaat ediyor. 


Gerçekten de saçıma uygular uygulamaz daha duştayken saçlarımın düğümlerini açtı, saçlarımı yumuşatıp nemlendirdi. Silikonsuz diğer kremlere göre uygularken çok daha silikonlu gibi ağır ve kaygan bir hissi var, ki bu benim hoşuma gidiyor. Peki saçlarımı düzleştirip pürüzsüzleştirdi mi? Benim saçlarımın elektriklenmiş görüntüsünün nedeni bebek saçlarım. Saç kremini saç diplerimie uygulamadığım için onlara pek faydası olmuyor. Onun dışında saçlarımın pek uğraşmamama rağmen düzgün kuruyup hoş bir şekil aldığını gördüm. Nemlendirmesi boyasız ve işlem görmemiş saçlarım için gayet yeterli. Yağlanmaya müsait saçlarımı ağırlaştırmadı. Daha ne yapsın?


Bütün bunları silikonsuz olmasına rağmen yapması çok hoşuma gitti. İçeriğinin %97'si doğalmış. Parfüm içeriyor, bitkisel bence hoş olan ve saçta kalmayan bir kokusu var. Beyaz krem formunda bir ürün. Tüp şeklindeki ambalajı da çok kullanışlı. Hem ürünü almak hem de kapağı pratik. Etiket fiyatı 19,90 lira ve bir tüpte 150 ml. ürün var. Yves Rocher sık sık indirime giren bir marka olduğu için daha ucuza almanız mümkün. Ben de indirimli almıştım ve yeni bir kampanyayla yeniden almayı düşünüyorum. Tam fiyatıyla bence baya pahalı ve yarı fiyatına alınabilecek saç kremlerinden tak fazlası temiz içeriği oluyor. Yine de performans olarak tekrar tekrar alınacak bir ürün. 

Düz Saçlar İçin Saç Kremi benim için Yves Rocher'in denediğim en iyi ürünü. Yeni ürünler denemeyi sevsem de tekrar alacağım, o kadar iyi. Yves Rocher'in diğer ürünleri hakkındaki yorumlarıma BURADAN ulaşabilirsiniz.


2 yorum:

  1. bunu sadece saçları düz kişiler mi kullanmalı yani benim saçlarım dalgalı ve gür bana olmaz sanırım değil mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçı elektriklenenler için daha çok. Dalgalı saçlar da kullanabilir saçların kabarmasını engeller ama dalgaları belirginleştirmez sanıyorum.

      Sil