21 Ağustos 2015 Cuma

Pastel Tırnak Sertleştirici ve Oje Kurutucu


Sık oje sürüyorsanız renkli ojelerden çok diğer tırnak ürünlerinin fark yarattığını ve gerçekten ihtiyaç olduğunu fark etmişsinizdir. Ben de soyulan tırnaklarım ve bir türlü kurumayan, sürekli çarşaf izi olan ojelerime çare arıyordum. Bir arkadaşımın Pastel'in Oje Kurutucu Solüsyonunu tavsiye etmesi üzerine fotoğrafta gördüğünüz iki ürünü aldım: Pastel Tırnak Sertleştirici ve Pastel Oje Kurutucu.


Ürünlerin özelliklerini ve vaatleri fotoğrafta görebilirsiniz. Ürünler 10 ml. ve ikisi de 9,90 lira. Bazen indirimli yakalayabiliyorsunuz.

Pastel Tırnak Sertleştirici:


Bu tırnak sertleştirici keratin içeriyormuş. Gerçekten keratin içeriyor mu, içeriyorsa bile miktarı gerçekten kayda değer mi, keratini tırnağa dışardan uygulamak faydalı olur mu bilemiyorum. Düzenli şekilde bu ojeyi baz olarak temiz tırnağa renkli ojeden önce kullandım. Bu sürede tırnaklarımın soyulup çatlaması gerçekten azalttı. Ayrıca şeffaf bir oje kullanmak renkli ojenin tırnakları boyamasını da önlüyor.

Tek kat sürüldüğünde çok ince bir tabaka oluşturuyor ve pek parlamıyor. Bu özelliğini beğendim çünkü tırnaklarınızın soyulmasını istemiyor ama parlak cila kullanmış gibi görünmek de istemiyor olabilirsiniz. Eğer daha parlak bir duruş isterseniz ikinci katı geçebilirsiniz.

Ürünün gerçekten kötü olan tek tarafı şişede fotoğrafta gördüğünü kadar kaldığında ürünün bozulması oldu. Oysa açılalı 1 yıl bile olmamıştı. Üstelik macunlaşmadı, katılaşmadı ama kururken kabarcıklar oluşturup bütün manikürümü mahvetti. Nedeninin Pastel Tırnak Sertleştirici olduğunu anlayıncaya kadar bu birkaç kez daha gerçekleşip emeğimi çöp etti. Tırnaklardaki olumlu etkisinin de mucize olmadığını düşünmüyorum. Fena bir ürün olmasa da tekrar alacağım bir ürün değil, daha iyisini bulmak için yeni şeyler denemeyi tercih ederim.

Pastel Oje Kurutucu: 


Oje değil solüsyon formunda bir ürün. Böyle olmasını sevdim çünkü oje şeklindeki kurutucular ne de olsa tırnağa bir kat daha ekliyor ve oje tabakası kalınlaştıkça ojenin kuruması zaman alıyor. Pastel Oje Kurutucuyu ojenin son katını sürüp 2 dakika bekledikten sonra ince fırçasıyla sürüyorsunuz. Sprey şeklindeki kurutucuları kullanmadım ama bu sanki daha zahmetsiz, etrafı daha az batıracak bir yöntemmiş gibi geliyor bana. Çok az miktarda ürün yetiyor, çok bereketli. 

Fırçası yumuşak, yeni sürülmüş oje üstünde iz bırakmıyor. Ojeleri matlaştırmıyor veya başka şekilde bozmuyor. Tırnak etrafına pek getirmemeye çalışmak lazım çünkü yağlı gibi görünse de 5-10 dakika içinde uçuyor ve tırnak etrafındaki etleri kurutup beyazlaştırıyor. O yüzden zateb sorunlu tırnak çevreniz varsa önermem.

Tabiki en önemlisi ojeyi gerçekten kurutup kurutmadığı. Gözümün önünde arkadaşımın Flormar ojesini birkaç dakika içinde dokunulabilecek hale getirmişti ve asla çarşaf izi çıkmadığını söylemişti ama ben bu solüsyonun çarşaf izine kesin çözüm olduğunu düşünmüyorum. Evet ojenin biraz daha çabuk katılaşmasını sağlıyor ama normal oje ve kurutucu birleşimindense hızlı kuruyan ojeyi tercih ederim. Yani yarattığı fark inanılmaz da değil.



Kısacası iki ürün de vaatleri bir noktaya kadar gerçekleştiren, bazı iyi özellikleri olan ürünler. Diğer taraftan ihtiyaçlarımı tam anlamıyla karşılamadılar bu yüzden tavsiye edeceğim veya bittikçe alacağım ürünler değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder