2 Temmuz 2015 Perşembe

The Balm Put A Lid On It Far Bazı


Far kullanmayı çok seviyorum. Göz kapaklarım da son derece yağlı. Özenerek sürdüğüm farlar 4-5 saat sonra ya gözlerimden uçup gidiyor ya da daha kötüsü sıyrılıp göz kapağımdaki çizgilere doluyordu. Daha uzun dayanan birkaç farım vardı ve sürekli onları kullanmak istiyordum.

The Balm'ın Put A Lid On It isimli göz kapağı/far bazını özel bir gün öncesinde deneyeyim, işe yararsa özel günlerde filan kullanırım diye aldım. İlk kullanımdan sonra o kadar beğendim ki hiç tahmin etmediğim şekilde sürekli kullanmaya başladım.


Gördüğünüz gibi baz jel formunda yarı şeffaf-ten rengi bir ürün. Bir göz kapağına yukarıdaki fotoğraftaki kadar uygulamanız yeterli. Rengi varmış gibi görünse de uygulandığında tamamen şeffaf duruyor.

Aşağıdaki foroğrafta da ürünün kullanım talimatı var. Az bir miktarı parmağınız veya fırça ile uygulayın , en iyi sonuç için far sürmeden 1 dakika bekleyin diyor. Ben 1 dakikalık süreye pek riayet etmiyorum. Kaşlarımı sabitlerken yarım dakika civarı beklemiş oluyorum ve o süre de yetiyor. The Balm Put A Lid On It Far Bazı'nın ambalajının incecik sivri bir ucu var. Böylece istediğiniz miktarda ürün almak çok kolay.


Aşağıdaki fotoğrafta bazın etkisini göstermeye çalıştım. Pigmentasyonu az (üstteki açık pembe) ve orta (alttaki lila boz) olan iki farı iki kat parmakla uyguladım. Şeritlerin sağ tarafı baz uygulanmış bölgede, sol tarafı ise bazsız. Bazlı kısmın daha parlak durmasının nedeni ışığın sağdan gelmesi gibi duruyor. Farların parlaklığı değil ama renk yoğunluğunun nedeni baz kullanılmış olması.  Pigmentasyonu düşük olan farda etki daha belli. Yine de pigmentsiz farlarınızı müthiş ürünler haline getirmiyor, pigmentsiz farlarımı kullanmak benim hala içimden gelmiyor.

Far bazının günlük makyajıma iyice yerleşmesinin nedeni ise farların rengini yoğunlaştırmasından ziyade kalıcılığını artırıp çizgilere dolmasını engellemesi. Hiç kalıcı olmayan, kalitesiz farlarım eskisinden daha uzun süre dayansa da yine zevk vermiyor. Yumuşak yapılı, yüksek pigmentli farlarımın çizgilere dolma sorununu ise büyük oranda engelledi. Kaliteli farlarım artık 7-8 saat çizgilerime dolmadan dayanıyor. Çok yağlı göz kapaklarım olduğu için buna da şükür. Farların kalıcılığı da baya artıyor. Gün sonunda farlar solmuş olsa da hala yerinde ve belirgin oluyor.


Ürün 11,8 ml. 1 yıldan fazla süredir her gün kullanmama rağmen henüz üçte birini bile bitiremedim. Kullanım süresi ürün açıldıktan sonra 1 yıl ama bence tek kişi bu ürünü asla 1 yılda bitiremez. Ben de kokusu veya yapısında bir değişiklik fark edinceye kadar kullanmaya devam edeceğim. Bitirince renkli ve göz kapaklarımı da aydınlatan bir baz (Too Faced baz veya Bobbi Brown krem far olabilir) denemeyi düşünüyorum. Ben The Balm Put A Lid On It Far Bazı'nı zamanında %40 indirimle 16 lira gibi bir fiyata almıştım. Bence indirimli fiyatına kıyasla performansı çok iyi. Benim gibi çok yağlı göz kapaklarınız yoksa makyajınızı tüm gün yerinde tutacaktır. Tavsiye ederim. 

4 yorum:

  1. elimdekiler bitmeden açmamaya kararlıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazından önce en zor biten kozmetik ürününün allık veya far olduğunu düşünüyordum. Umarım çok beklemeden açıp kullanabilirsin :)

      Sil
  2. Kesinlikle indirimde uygun fiyatlı olan en iyi far bazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer bazları denemedim ama gördüğüm kadarıyla market ürünleri içinde en iyisi.

      Sil