22 Temmuz 2015 Çarşamba

Bath and Body Works Pure Paradise Duş Jeli



Bath and Body Works değişik bir marka. Olayı kokular. Aslında formülasyonu aynı olan sadece kokusu değiştirilmiş ürünler satıyor. O yüzden bugünkü konum Pure Paradise Duş Jeli'nin içeriğini, etkisini vs. uzun uzun anlatmayacağım. Daha önce Bath and Body Works'ün Cotton Island kokusundan duş jelini ve vücut losyonunu BURADA yazmıştım. Bu duş jeli de aynı şekilde güzel temizliyor. İçeriğindeki SLS sayesinde çok köpürüyor ve azıcık bir miktar yetiyor. Ben duştan sonra losyon kullanıyorum ve kuruluk şikayetim olmuyor ama kuru ciltliler için biraz fazla kurutucu gelebilir. İçeriğini aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Ambalajında ne kadar shea yağı, e vitamini ve aloe vera filan yazsa da artık bunların hikaye olduğunu hepimiz biliyoruz. Kısacası performansı itibariyle normal bir duş jeli.


Dediğim gibi zaten önemli olan kokusu. Bath and Body Works Pure Paradise Duş Jeli çok yoğun, siz duştan çıktıktan sonra bile kokusu banyonuzda ve teninizde kalan bir koku. internet sitesinde bir parfüm gibi notaları verilmiş. Üst notalarda yıldız meyvesi, kuş üzümü ve guava; orta notalarda gardenya, frangipani çiçeği ve nilüfer; alt notalarında ise beyaz misk, orman ve hindistan cevizi varmış. 

Doğrusunu söylemek gerekirse ben ne böyle katmanlı bir koku aldım ne de kokuyu beğendim. Meyveli bir koku olduğu kesin ama bence meyveliden de öte şekerli bir koku. Bakın tatlı demiyorum; şekerli. Reçel gibi ağır ve meyveli bir şeker kokusu. Pure Paradise yaz için tasarlanmış bir koku olsa da bu kadar şekerli bir kokunun yazın zevk vermediğini düşünüyorum. Özellikle banyonun buharı ve sıcağıyla birlikte bu şekerli koku iyice ağırlaşıyor. Tende kalan koku ise hafif olduğundan pek sorun olmuyor.

Diyebilirsiniz ki neden aldın bu kokuyu? O an aklım çok karışmıştı ve 3 al 2 öde kampanyasından faydalanmak istiyordum. Bir de şişede pek fena durmayan kokular sıcak ve buharla ağırlaşabiliyor. Siz de bunu dikkate alarak şekerli kokulardan hoşlanıyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder