25 Aralık 2014 Perşembe

Üç Maske: Saç, Yüz, Ayak

Cilt maskesi kullanmayı çok seviyorum. Özellikle 1-2 kullanımlık maskeleri değiştirip değiştirip kullanmak çok eğlenceli. Son dönemde saç ve ayak maskesi de denedim ama bir türlü yazamadım çünkü minicik ürünlere birer yazı yazmak fazla olur gibi geldi. Ben de üç maskeyi bir arada yazmaya karar verdim.

Saç: L'Action Intensive Vitality Saç Maskesi



L'action Intensive Vitality Saçı canlandırmayı, parlatmayı vaat eden bir saç maskesi. İki aşamada uygulanıyor; önce temiz saça uygulayıp 5 dakika bekletiyorsunuz sonra da suyunu aldığınız saça serumu sürüp kurutuyorsunuz. Bu maskeyi alma nedenim serumun ısıyla daha etkili hale geldiği, saçı parlatıp koruduğu iddiasıydı. 

Bir paket tek kullanım için yeterli geldi. Sadece saç boyuna uyguladım. Çok etkili bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Nice saç kremleri gördüm çok daha etkiliydi. Ben Isana saç maskelerini tercih ederim. Bu maskenin başka çeşitleri de var, denemek isterseniz Gratis'ten bulabilirsiniz.

Yüz: Merz Spezial Aloe Vera ve Yoğurtlu Nem Maskesi



Yağlı bir cildim var ve hep kil maskeleri kullanıyorum. Aloe veralı ürünleri çok seviyorum, Merz Spezial marka maske de %83 oranında doğal maddelerden oluşuyormuş. Ayrıca parabensizmiş. Neden olmasın, bir değişiklik olur, belki bu da iyi gelir diyerek bu nemlendirici maskeyi aldım.

İki küçük paketten oluşuyor. Tek paketteki ürün miktarı bir seferlik maske için yeterli, hatta birazcık fazla. Kreme benzer bir yapısı, hafif bir kokusu ve açık yeşil bir rengi var. Yüzümde batma, yanma, kızarma gibi reaksiyonlara neden olmadı. Kremin kendisi yağlı bir his vermedi ama durularken zorlandım. 

Kuru bir cildim olmadığı için çok iyi nemlendiriyor diyemem belki ama bana iyi geldiğini, maskeden sonra nemlendirici kullanmadığımı ve cildimi fazladan yağlandırmadığını söyleyebilirim. Eğer yağlı ama nemsiz bir cildiniz olduğunu düşünüyorsanız deneyebilirsiniz. Şu sıralar hava soğudu ve ben AHA'lı bir krem kullanıyorum bu yüzden nem bakımından memnun kaldım ama normal zamanda kullanacağım bir ürün değil. Benzer etkiyi nemlendirici kremler de yapıyor bence. Bir dezavantajı da memlekette bulunmaması.

Ayak: Botanical Choice Ultra Onarıcı Ayak Maskesi



Yüzüm yağlı, vücudum normal ama nasıl oluyorsa ayaklarım kuru. Bazen her gün kremlemem gerekiyor, yoksa ayaklarımda bir yanma, bir gerginlik hissediyorum. İşte böyle bir zamanda bana kremler yetmiyor daha etkili bir şey lasım diyerek Botanical Choice'un Ultra Onarıcı Ayak Maskesi'ni almıştım.

Maske dışı streçfilme benzer naylon, içi kağıt olan iki çoraba benzer kılıftan oluşuyor. İki kılıfın da içi krem yapıda maskeyle dolu. Bu kılıfları ayağınıza geçirim 20 dakika beklemeniz gerekiyor. Sonra kılıfları çıkarıp ayağınızdaki ürünü de masaj yaparak yediriyorsunuz. 

Ben bu üründen hiç bu kadar rahatsız olacağımı düşünmemiştim. Ayağınızı soğuk, vıcık vıcık bir şeyin içine sokmak çok garip bir şeymiş. Hiç alışamadım, o 20 dakika bitsin diye gözümü saatten alamadım. Tüm bu rahatsızlığa rağmen aldığım sonuç da çok etkileyici olmadı. Maske ancak bir ayak kremi, kıvamlı bir vücut losyonu kadar etkili oldu nemlendirme konusunda. Herhangi bir nemlendiriciyi ayağıma sürüp üstüne de straçfilm kapatsam aynı sonucu alırdım bence. Yine de denemek isterseniz Gratis'ten temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder