20 Kasım 2019 Çarşamba

Dermoskin Be Bright AHA/BHA Cream


Yağlı, siyah/beyaz noktalı, sivilceli bir cildiniz mi var? Size glikolik asiti, genel olarak da kimyasal peelingi öneriyorum. Bu asit cildinizin üst tabakasındaki ölü deri hücrelerini birbirinden ayırıp gözle görülmeyecek şekilde soyuyor. Ölü tabaka gittikçe gözeneklerinizin yağ ve kir ile dolması, sivilce oluşması ihtimali de azalıyor. Ben glikolik asiti daha önce çok kullandım (o ürünlerin yorumları burada) ve hep bu etkiyi aldım. Cildinizin parlaması ve pürüzsüzleşmesi de cabası.


Yine alnımda minik kırmızı kabarcıkların çıktığı, cildimin dokusunu beğenmediğim bir dönemde Instagram'da "sosyal eczacı" adıyla kozmetik tavsiyeleri paylaşan hesabın bir gönderisine denk geldim. Tavsiyesi Dermoskin Be Bright AHA/BHA Cream idi. İçeriği hoşuma gidince Ağustos sonunda alıp kullanmaya başladım. Şu an iki buçuk aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Bu dönemde benim cildimle oynayıp zorla çıkarttığım sivilceler dışında sivilce çıkarmadım. Alnım düzeldi. Neostrata Ultra Smooting Lotion kadar olmasa da cildimi pürüzsüzleştirdi. Ama bundan ziyade canlı ve sağlıklı bir görünümü oldu sanırım çünkü yüzüme ne yaptığımı soran birkaç kişi oldu. Nemlendirmesi de benim için gayet yeterliydi. Cildi soyan ürünler kullanırken güneşten korunmak çok önemli. Düzenli şekilde güneş kremi kullandım ve deniz kenarı tatilinden bir hafta önce kullanmaya ara verdim. Leke oluşmadı.


Dermoskin Be Bright AHA/BHA Cream 'in güzel özelliklerinden biri de ambalajı. Minik ve opak bir pompalı şişede. Hijyenik ve pratik. Bir şişede 33 ml. krem var. Fiyatı çeşitli internet sitelerinde 80 ile 100 küsür lira arasında değişiyor. Miktar düşünülünce çok uygun fiyatlı bir ürün değil. İthal bir ürün de değil. Keşke en azından miktar daha fazla olsaydı diye düşünmeden edemedim. Yine de performansından memnun kaldığım için tekrar alabilirim diye düşünüyorum.


Not: Bitti ve tekrar aldım :)

6 yorum:

  1. Tanırım ve ipuçları için teşekkürler editör

    YanıtlaSil
  2. Elimdelki Dermoskin'in bu AHA/BHA krem testerlarını 1 aya yakın bir süre kullandım. Ben de kış aylarında glikolik asitle cildimi toparlıyorum ancak bu kremdeki asidin oranı biraz fazla olduğu için akşamları yalnızca sorunlu bölgelere uyguladım. Benim cildimde herhangi bir olumsuz etkisi olmadı ama tam bir etki görmek için de daha uzun bir süre kullanmak gerek tabii ki. İçeriğini vs. beğensem de asitlerde tonik şeklindeki ürünler bana kremlerden daha kullanışlı geliyor, belki ileride alırım yine de.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Dermoskin ürünlerini çok merak ediyorum; retinollü bir göz çevresi kremi var mesela. O radarımda. Fakat daha önce güzelce kullanıp yorumlayan kimseye denk gelmemiştim. Bu nedenle yazına çok çok sevindim. Retinol kremi kullandığım için ayrıca bu ürünü almama gerek yok; ancak, marka hakkında en azından olumlu bir izlenim sahibi oldum ^_^ Teşekkürler yazı için, çok sevgiler!!

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Var ama pul pul soymuyor. Siz fark etmiyorsunuz.

      Sil
  5. İkinci kez kullanıyorum gece yıkama jeliyle yıkanmış temiz cildime uyguluyorum burun üstündeki ve çenemdeki siyah noktalarım için ve yanaklarımdaki pütürler için almıştım ama daha dolu ve belirgin hale geldiler ne yapmalıyım veya bu normal mi

    YanıtlaSil