20 Ekim 2016 Perşembe

Curaprox Enzycal 950 Diş Macunu


Curaprox, ağız ve diş bakım ürünleri üreten meşhur bir İsviçre markası. Özellikle kaliteli diş fırçaları ünlü. Tabi market markalarına göre de biraz pahalı. Ben de Sofya'da Curaprox ürünlerini ucuza bulunca ve diş macunum da bitmek üzere olunca Curaprox Enzycal 950'yi aldım.

Curaprox Enzycal 950 SLS içermeyen bir diş macunu. Gerçekten de hiç köpürmüyor. Çok köpüren macunlardan rahatsız olduğum için ürünün bu özelliği çok hoşuma gitti. SLS içermemesi ağızda aft ve yara oluşmaması açısından da olumluymuş. Dudakların kurumamasına da katkısı olur diye düşünüyorum. 

Diğer beğendiğim özelliği ise çok hafif bir nane tadına sahip olması oldu. Ağzınız kavrulmadan, uyuşmadan ferah bir nefese sahip oluyorsunuz. Listerine tarzı bir ferahlığa alışıksanız sizi tatmin etmeyecektir.

Curaprox Enzycal 950 tat açısından yumuşak, çürüklere karşı ise güçlü olduğu iddiasında. Çürüklerle mücadelede de tükürüğün doğal çürük karşıtı etkisini güçlendiren enzimlerden ve florürden faydalanıyor. Ben macunumda florür istemiyorum derseniz Curaprox Enzycal Zero adında florürsüz versiyonu da var.


Bu dişmacunu aşındırıcı olmadığı için hassasiyete de neden olmuyormuş. Hassasiyet açısından Sensodyne'e kıyasla büyük bir fark görmedim. Beyazlatma açısından ise belki de aşındırıcı olmadığı için etkili değil. Yalnız Lavera gibi de dişleri sarartmıyor.

Bu ürünün en ilginç özelliği ise durulanmaması. Ben alışkanlıkla ağzımı çalkalıyorum ama ürünün kutusunun üzerinde en iyi sonuçlar için fırçalamadan sonra ağzınızı durulamayın yazıyor. Öyle de denedim gerçekten oluyor, tadı yumuşak olduğu için sıkıntı yaratmıyor. 

75 ml.lik plastik tüpteki Curaprox Enzycal 950 yaklaşık 25 liraya satılıyor. Biraz pahalı olsa da köpürmemesi, tadının yumuşak olması ve aşındırıcı olmamasıyla çok güzel bir dişmacunu. Tavsiye olunur!

4 yorum:

  1. İçerik ve etkiye bakınca, pahalı da olsa tercih eidlebilir gibi geldi. Diş fırçalarını çok seviyorum bu markanın, diş macunu da aklımda olsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemeye değer. İşyerinde Sensodyne kullanıyorum ama eve tekrar Curaprox alacağım.

      Sil
  2. daha önce hiç duymadığım bir marka :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. 950 1450 arasındaki fark ne

    YanıtlaSil