16 Eylül 2016 Cuma

Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray


Yaz aylarında AHA içeren ürünler, yoğun kıvamlı serumlar hatta tonik bile kullanamıyorum. Ya güneş hassasiyetinden çekiniyorum ya da zaten aşırı yağlanmış olan cildime daha da ağır geliyor bu ürünler. Bu yüzden yazın kendimi spreylere verdim. La Roche Posay Serozinc'ten sonra Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray (Hücresel Su Spreyi) kullanmaya başladım.

Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray çeşitli mineraller ile cildin ''enerji dengesini'' sağlamayı, cildi rahatlatıp nemlendirmeyi ve makyaj üstüne uygulandığında makyajı sabitlemeyi vaat ediyor. Ürünün içeriğini ne ambalajında ne internette bulamadım. Bu yüzden vaatlerini ne gibi içeriklerle sağlayabileceğini bilemiyorum. Bu da beni biraz işkillendirmiyor değil :) Zira spreyi uyguladığımda ne nemlendirme hissettim be de ürünün makyaj sabitleyebilecek yapıda olduğunu düşünüyorum. Basınçlı şişeden çıkan su cildi haliyle serinletip rahatlatıyor. Enerji dengesi meselesi ise benim için tam muamma.

Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray gerçekten de su gibi bir yapıya sahip, hatta su! Tatsız, kokusuz, renksiz. Son derece hafif. Hassas ciltler çok rahatça kullanabilir.

Ben 35 ml.lik deneme boyunu 1,5-2 ayda bitirdim. Bu miktarda bir ürün için aslında uzun bir süre bu. Spreyi çok iyi, çok ince ve eşit ürün dağıtıyor. Böylece sprey de verimli oluyor. 200 ml.lik tam boyu yaklaşık 100 liraya satılıyor. Aslında yaklaşık 8 ay kullanabileceğiniz bir ürün için 100 lira fazla olmayabilir. Yalnız hücresel suyun cildimdeki somut etkisini gözlemleyemediğim için sudan pek farklı olmadığını düşünüyorum. Ürünün içeriğine ulaşamamam, ''enerji dengesi'' gibi uydurma duran ifadeler de bu kanımı güçlendiriyor. Bu yüzden Institut Esthederm Eau Cellulaire Spray'i almayı düşünmüyorum. Hassas ciltlilerin olumlu yorumlarını okudum. Termal sulardan hoşlanıyorsanız bu ürünü de sevebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Bu ürün de mi blogger şişirmesi öyleysee?:/ Hep aşırı iyi yorum yapmışlardı çünkü. Ben de meraklanmıştım haliyle. İçeriğinin hiçbir yerde yazmayışı kötüymüş:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal suları da herkes seviyor ama ben sudan farklı bulmuyorum. Bu yüzden kesin şişirme diyemiyorum ama bloggerların çoğu ürünü para verip almadığı için yeterince objektif olamamış da olabilir.

      Sil
  2. kullanmış ve bloğumda yer vermiştim gerçekten hoş bir termal suydu hafifti ama ne yazıkki çok pahalı :D

    YanıtlaSil