4 Haziran 2016 Cumartesi

Himalaya Herbals Besleyici Cilt Kremi


Himalaya Herbals Gratis'te satılan, uygun fiyata doğal içerikli ürünler sunma iddiasındaki bir marka. Ben de Himalaya Herbals Besleyici Cilt Kremi'ni ucuz ve küçük bir vücut kremi ararken buldum. Sanırım raftaki en uygun fiyatlı ürünlerden biriydi. 

Himalaya Herbals Besleyici Cilt Kremi'nin hoş bir kokusu var ama bana biraz fazla parfüm parfüm kokuyor. Doğallığıyla ön planda olan bir markanın ürününün böyle kokacağını düşünmemiştim. Aşağıda ürünün içeriğini de görebilirsiniz. İçinde mineral yağ ve paraben var. Bunlar da yine ''doğal'' bir markadan beklemediğim şeyler. İçindeki aloe vera veya kış çileğinin (o ne işe yarıyor acaba?) etkili olacak kadar çok olduğunu da sanmıyorum.


Gördüğünüz gibi krem kavanozda ama butter gibi yoğun bir kıvamı yok. Losyon olmamasına rağmen emilme hızı fena değil. Ciltte kolayca dağılıyor. Nemlendirmesi de kuru olmayan cildime fazlasıyla yetti. 

Ürünün kavanozda olması bence pek sıkıntı değil. Yalnız ambalajı gereksiz büyük. Kavanozda 50 ml. krem var ama kabı 100 ml. yer kaplamayı başarıyor.

Kısacası pek etkilenmedim. Himalaya Herbals Besleyici Cilt Kremi, eşsiz değil ama işini güzelce yapan çok uygun fiyatlı bir ürün. Yalnız doğal ürün algısı yaratmasına rağmen içeriği aynı şeyi söylemiyor. Yoğun parfüm kokusu ve diğer içerikler hassas kişileri rahatsız edebilir. Bu yüzden yeşil ambalaj ve ''herbal'' ifadesini görüp atlamamak önemli :) 


6 yorum:

  1. Diğer ürünlerinin de içeriklerinin çok iyi olduğunu söyleyemem aslında. İçine eser miktarda iki bitki koyunca "bitkisel, doğal, organik" oluveriyor markalar ve bunun ne yazık ki bir denetim mekanizması yok... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Ya içerik listesi okumayı öğrenmek ve alışkanlık haline getirmek ya da mutlaka ecocert, bdih gibi sertifikaların işaretlerini aramak gerek.

      Sil
  2. Bu markayi son zamanlarda cok fazla gordugumden merak ediyordum, gecen hafta Turkiye'de iken biraz goz attim. Tahmin ettigim gibi siradan icerige sahip olduklarini gordum, ilgimi cekmedi pek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ucuz olduğu için almıştım gerçekten içeriği ilgi çekecek gibi değil.

      Sil
  3. paraben olması pek de hoş olmamış :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parabeni pek önemsemiyorum artık ama doğal olduğu iddiasındaki bir markada olmamalı bence.

      Sil