17 Aralık 2015 Perşembe

Alverde Aynısefa Dudak Kremi


Alverde bir Alman doğal kozmetik markası. Daha önce Alverde'nin aynısefalı el kremini (Alverde Aynısefalı El Kremi) kullanıp çok beğenmiştim bu yüzden aynısefalı dudak kremini de görünce hiç düşünmeden aldım.

Alverde Aynısefa Dudak Kremi'nin ruj ambalajlarına benzer bir ambalajı var. Bu açıdan çantaya atmaya, ev dışında kullanmaya çok müsait, göreceli hijyenik. Ne mat ne parlak bir bitişi var. Renksiz, aromasız basit bir nemlendirici. Dudak kenarlarında birikmemesini, beyaz iz bırakmamasını ve üst üste sürünce topaklanmamasını beğeniyorum.

İçeriği aşağıda görebileceğiniz gibi son derece doğal; yağ ve mumlardan oluşuyor. Hatta bu içeriği gördükten sonra bunlar evde var, ben de kendi dudak kremimi yaparım ki dedim. Dudakta hissedilir, kalın bir yapısı var ama yapışkan veya yağlı bir his bırakmıyor. Ben bu durumdan rahatsız olmadım hatta dudaklarım korunuyor, nemleniyor diye garip bir tatmin duydum. 


Alverde Aynısefa Dudak Kremi'ni genellikle akşamları dişimi fırçaladıktan sonra kuruyan dudaklarıma bolca sürüyorum. Sabah kalktığımda dudaklarımda hala krem olduğunu, dudaklarımın yumuşak olduğunu hissediyorum. Benim günlük ihtiyacımı karşılıyor ama çok kuruyan dudaklara yeteceğini sanmıyorum. İlk soğuk dalgasında dudaklarım hafifçe tahriş oldu, Alverde dudak kremini bol bol kullandım ama Bioderma Atoderma Dudak Kremi gibi iyileştirici özelliği olduğunu düşünmüyorum. Özetle günlük nemlendirme ve çatlamaları önleme için uygun bir dudak kremi.


Sıcak aylarda mayışmayan sert bir yapısı var. Soğuk havalarda çantanızdan çıkardığınızda sürümü zorlaşsa da genel olarak yapısından memnunum çünkü yapısı yüzünden bereketli bir ürün. Geçen yıl Şubat ayı başında kullanmaya başlamıştım. Sanırım bir yıl veya biraz daha fazla dayanmış olacak. 

Kısaca temiz içerikli, işini gören ve gramajına göre çok uygun bir fiyata (1,15 avro!) satılan bir ürün Alverde Aynısefa Dudak Kremi. Ancak bitince yeniden almayı düşünmüyorum çünkü kendi dudak kremimi kendim yapmaya karar verdim :)

2 yorum:

  1. Çok güzelmiş cidden içerik ve etkisi^^ Ben de Logona nın aynı sefalı lipbalmını kullanıyorum ve çok seviyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logona'da temiz içerikli iyi bir marka ama daha pahalıydı diye hatırlıyorum. Aynısefalı ürünleri çok sevsem de bu sefer lipbalmımı kendim yapmaya karar verdim. Güzel olursa burada paylaşırım :)

      Sil