20 Eylül 2015 Pazar

L'oreal Perfect Clean Peeling


Birkaç yıldır dermokozmetik veya doğal/organik cilt bakım ürünlerini kullanıyorum. Ergenliğimin 'drugstore' markalarıyla aramda büyük bir mesafe var. Yalnız gördüğüm ilk andan beri L'oreal Perfect Clean serisi çok ilgimi çekiyordu. Bunun nedeni tabiki silikon peddi. Sonunda serinin tüm cilt tipleri için uygun olguğunu iddia eden peelingini aldım. Bu peeling gözenekleri temizlemeyi, cildi yumuşatıp pürüzsüzleştirmeyi vaat ediyor.


Önce peelingin kendisinden bahsedeyim. SLS içeren ve bol bol köpüren, çok yoğun olmamakla birlikte sert parçacıklar içeren bir peeling. Çok bastırmadan masaj yapıldığında aşırı hassas olmayan ciltlere zarar vermeyecektir. Diğer taraftan günlük kullanıma da uygun bir ürün değil bence. Her gün kullanılırsa cildi tahriş edeceğini ve kurutacağını düşünüyorum. O yüzden cildim yağlı olmasına rağmen ben haftada 1-2 kere duşta kullanıyorum. İçeriği temiz içerik arayanlara hiç uymayacak cinsten. Parfüm listenin sonunda olsa da ürün buram buram kayısı kokuyor. Kokusu yapay ama kötü değil. Yine de duşta buharla birlikte soluduğumda zehirleniyormuşum gibi gelmiyor değil. Kokusunun daha az olmasını tercih ederdim.

Cildi güzel temizliyor ve biraz da pürüzsüzleştiriyor ama The Body Shop Seaweed peeling veya Yves Rocher kayısılı peeling kadar cildimi pürüzsüzleştirip yumuşattığını söyleyemem. Performansına ortalama diyeyim. 150 ml.lik şişede satılıyor, ben indirimde 10-13 lira gibi bir şeye almıştım ama etiket fiyatı 18 lira civarında ama sık sık indirimli bulabilirsiniz. Ekonomik bir ürün yani. İçeriği, kokusu, performansı ve fiyatını bir arada değerlendirince benim için sıradan bir ürün oluyor. Tekrar tekrar alacağım veya şu an kullanırken çok memnun kaldığım bir ürün değil.


Şimdi gelelim bu peelingi esas alma nedenime; yani silikon pede. Peelingi ped ile uygulamaya çalıştığımda peeling parçacıkları pedin silikon kılları arasında kaldı ve peeling işlevini yerine getiremedi. Bu yüzden ürün tasarımında hata olduğunu, peeling için bu pedin gereksiz hatta kötü bir fikir olduğunu düşünüyorum. Ammaa… yüz temizleme ürünleri için bu ped harika bir şey. Pedi önce çok az köpüren Freeman Armutlu Arındırıcı Temizleme Jeli ile kullanmaya başladım. Ürünün daha çok köpürmesini ve böylece cildimi kolayca temizlememi sağladı. Parmaklarımla masaj yapmamdan çok daha etkili olduğunu da düşünüyorum. Pedi kullandıktan sonra cildimi daha aydınlık ve temiz buldum. Üstelik dudaklarımda kullandığımda peeling etkisi sağlıyor istediğim ruju sürebiliyorum :)

Cilt temizlerken fırça kullanma taraftarı değilim ama bu ped o kadar yumuşak ve nazik ki hiçbir soruna yol açmadı. Kolayca temizlenip arkasındaki vantuzla herhangi düz bir yerde kurumaya bırakılabilmesi de cabası. İleride L'oreal Perfect Clean serisinden bir ürünü sırf bu silikon ped için alabilirim. Özetle peeling sıradan ama silikon ped denenmeye değer ve gerçekten etkili.


3 yorum:

  1. Ben bu peelingi bir ara kullanmıştım ve sivilcelerime çok iyi gelmişti.. Ancak şimdi hiçbir yerde bulamıyorum, watsonsta görevliye sorduğumda artık bize gelmiyor dedi.. Siz nereden almıştınız acaba veya hala raflarda görüyor musunuz ürünü ? :))

    YanıtlaSil