22 Haziran 2015 Pazartesi

Lavera Organik Aynısefa Saç Kremi


Lavera organik, vegan ve temiz içerikli bakım ve makyaj malzemeleri üreten bir marka. Daha önce Lavera'nın diş macununu, güllü saç kremini ve bugün anlatacağım aynısefalı serisinin şampuanını kullanmıştım. Linklere tıklayarak incelemeleri okuyabilirsiniz. Bugün sıra Lavera Organik Aynısefa Saç Kremi'nde.

Bu saç kremi kırılgan saçları yeniden yapılandırmayı, saçı kökten uca kaplayarak saça ipeksi bir yumuşaklık vermeyi vaat ediyor. İçinde silikon, parafin, yapay koruyucu yok; organik aynısefa çiçeği özü var. Parfüm içermiyor, ürünün çok hoş ve doğal kokusu içindeki doğal yağlardan geliyor. Alkol de aynı şekilde. İçindekiler aşağıda. Kısaca gayet doğal içerikli bir ürün. Bir taraftan da saç derisine temas etmeyen ve durulanan bir üründe silikondan korkmaya gerek var mı emin olamıyorum. Zaten genel olarak silikona karşı değilim. Sırt veya alnınızda sivilce problemi varsa silikonsuz saç kremi kullanmak iyi gelebilir.


Lavera Organik Aynısefa Saç Kremi koyu kıvamlı bir losyon gibi. Silikonsuz olduğu için yapısı diğer saç kremlerinden farklı, nemlendirici losyon gibi. Saçlarımın uç ve boy kısmına uygulayıp iyice yedirerek kullandım. Başlarda fazla bekletmeden duruluyordum. Sonra saçı kremledikten sonra topuz yapıp duşun sonuna kadar saç kremini saçımda bıraktım. Böyle daha etkili oldu, saçlarım daha yumuşak oldu. Aynı serinin şampuanıyla (yazısı BURADA) birlikte kullanıyorum. Şampuandan mı kremden mi bilmiyorum ama saçlarım biraz daha parlak gerçekten. Onun dışında kremin çok etkisini görmedim. Kırıkların oluşmasını yavaşlatmadı, saçlarımdaki düğümleri çözmedi.

Duşta alıştığım etkiyi almak için bol bol kullandım. Belki de o kadar kullanmama gerek yoktu ama kendime engel olamadım. O yüzden hemen bitmese de çok bereketli de olmadı. Türkiye'de Lavera ürünlerinin fiyatları Almanya fiyatlarının üstünde. Ben bu ürünü Almanya'dan yaklaşık 4 avroya almıştım, biraz çabuk bitmesine üzülmedim. Bu arada ürün 150 ml.

Lavera Organik Aynısefa Saç Kremi temiz içeriği, fiyatı ve kokusu güzel bir ürün. Etkisi beni çok da etkilemedi o yüzden tekrar almayacağım. Sırada Yves Rocher Bamya Çekirdeği Özlü Saç Kremi var! :)

2 yorum:

  1. aynısefalı bişeyim hiç olmamıştı :)
    bu arada bloğuma beklerim ben de
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil