27 Şubat 2014 Perşembe

Essence Like A Girls' Night Out EDT


Bugün Aldıklarım - 1 yazısında, Essence'in genç işi parfüm serisinden Like A Girls' Night Out adlı parfümünü Rossman'da indirimde görünce aldığımı sösylemiştim. O günden beri altı-yedi kere kullandım bu parfümü ve şimdi sıra fotoğraflara ve yorumlara geldi.

Cam 50 ml.lik bir şişe ve sert plastik şeffaf bir kapaktan oluşan ambalajı hem sağlam hem de minik fiyonkuyla pek şirin. Parfümü alırken aynı serideki diğer beş parfümü de kokladım. Hepsi de şekerli olan kokuların içinde daha kompleks yapılı ve gece kullanımına daha uygun gibi gelen bu oldu.


Essence 'in 2012 yılında çıkardığı Like A Girls' Night Out da gençlere uygun, şekerli ve tatlı meyve tonlarının baskın olduğu bir koku. Biz ne Sexy Graffitti'ler gördük, bu yine dengeli bir şeftali notası sunuyor, vanilya bunu dengeliyor. Uygulandıktan 15 dk. sonra  misk de ortaya çıkıyor. Erkek arkadaşım ilk kokladığında beğenmiş, ama yarım saat sonra alkol kokuyor demişti. Eleştirisi haklı mı emin olamıyorum, bir daha test etme şansım olmadı. Herkesin teninde koku farklı duracağından ürünün 10 ml.lik boyunu alıp beğenirseniz tam boya geçebilirsiniz.


Kalıcılığı orta uzunlukta, 3-4 saat rahatlıkla etkisini koruyor. Bazı ucuz parfümlerin genzimi yaktığı, hatta gözlerimi yaşarttığı olmuştu. Bu parfümde öyle bir sorun da yaşamadım.


Drugstore ürünü olan bu parfüm elbette high end ürünlerin gücünü ve koku katmanlarını taşımıyor ama ben indirimden 12 liraya aldığım ve günlük kullanım için tercih edeceğim bu parfümden beklediğimi aldım. Hem farklılık olması açısından hem de biraz tasarruf etmek bakımından kullanılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder