5 Nisan 2014 Cumartesi

Yaz Geldi, İşler Değişti


Doğa değişince onun bir parçası olan bedenimiz de değişiyor. Tabi kullandığımız ürünler de… Artık hem günlerin uzamasıyla hem de yaz saati uygulamasıyla günümüzün çoğunu gün ışığında geçiriyoruz. Sıcaklık arttı, soğuk ve nemsiz havanın yıpratıcılığı bitti. Bu sefer de terleme ve parlamayla mücadelemiz başlayacak. Ben de sizle baharla birlikte bakım masamda yerini alan ve artık çekmeceye kalkanları paylaşmak istedim.

The Balm Balm Shelter

Dudaklar

Kışın en zorlanan yer ellerle birlikte dudaklar olabilir. Bu kış boyunca Bioderma'nın Atoderm Moisturising Stick'ini kullandım. Detaylı yazısını yazacağım ama şöyle özet geçeyim gerçekten çatlak dudakları iyileştiren ama günlük kullanımda bıraktığı beyaz izlerle sorun yaratan yumuşak bir balm. Ama artık sıra The Balm'ın Balm Shelter'ında. Bu ürünü indirimden görür gözmez benim olmalı dedim. Hem parlatıcı, hem yapış yapış değil, hem de 17 faktör güneş koruması içeriyor. Şeffaf rengiyle her makyaja ve kıyafete gidiyor. Yazın dudak kuruluğu  pek çekmiyorum. Bu açıdan nemlendirme aramıyorum ama bence hafif bir nemlendirmesi de var. Gerçekten dudağı koruyan bir parlatıcı olduğunu söyleyeyim.

Neutrogena Yaşlanma Karşıtı Ek Kremi

Eller

Elleri kışın en çok çekeni olarak seçiyorum; soğuk hava, soğuk su, nemsizlik, rüzgar… Evden çıkmadan önce resimde etiketini soyduğum için ne olduğunu anlamadığınız The Body Shop'un Sweet Pea Body Butter Duo'yu ellerime sürüyorum. Bu krem ikili, bir tarafı bildiğimiz body butter diğer tarafı biraz daha katı, yoğun bir krem. Yumuşak kremi ellerime, kıvamlı tarafı da ihtiyaç oldukça tırnaklarıma, parmak uçlarıma sürüyorum.

Ama artık gözdem Neutrogena Yaşlanma Karşıtı El Kremi. 25 faktör güneş koruması var ve bence bu bir el kremine göre baya yüksek. Buna rağmen kolay emilen, yapış yapış olmayan bir krem. Artık evden bu kremi sürüp çıkıyorum. İşte yine Neutrogena'nın Hızlı Emilen El Kremini kullanıyorum. Bundan bir tane daha alıp arabaya da koymayı düşünüyorum, yazın eller direksiyonda güneşin altında kavruluyor.

La Roche Posay Anthelios Tinted Extreme Fluid 50 SPF

Yüz

Yüz güneşten en çabuk etkilenen ve en çok korunması gerkene yer olabilir. Aksi gibi de yok karma cilt, yok makyaj, yok nemlendirme derken burada kullanılacak güneşten koruyucu krem bulmak meşakkatli bir işe dönüşüyor. Ben doktorların tavsiyesiyle yaz-kış 50 güneş koruma faktörlü krem kullanmaya başladım. Kış boyu Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide 50 SPF benimle birlikteydi. Güzel korudu ancak yağlı cildimin yaz için daha hafif yapılı bir koruyucuya ihtiyacı var. Ben de estetik cerrahın önerdiği La Roche Posay'in Anthelios serisinden Tinted Extreme Fluid 50 SPF'yi aldım. Aslında Dry Touch Gel diye bir ürünü daha var ama onu bulamayınca bir de renkli krem deneyeyim dedim. Yapısı sıvıya yakın hoş bir krem. Henüz kullanmaya başlamadım. Bioderma yarım kalmasın, havalar iyice ısınıp cildim koyu kremleri kaldırmaz hale gelinceye kadar bitsin diye uğraşıyorum ama çekmeceye kalkma zamanı çok yakın. İki kremin de detaylı yazısını yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder