8 Nisan 2014 Salı

Özlediğim Ürünler

Firmalar bir sürü yeni ürün piyasaya sürüyor biz de merak ve neşeyle deniyoruz. Harika! Ama bu sırada bazı ürünler de raflardan kayboluyor. Bunların kimisini hiç fark etmiyoruz ama benim favorim olan, onlar varsa başkasının yüzüne bakmayacağım, öyle severek kullandığım ürünler vardı kaybolanların arasında. Bu yazıyı onlara ayırdım. Önce en yakın zamanda ortadan kaybolan ürünle başlayayım.

L'oreal Paris'in Elseve Yağlanma Karşıtı Saç Kremi'ni şampuanıyla birlikte yıllardır beğenerek kullanıyordum. Saçlarımı yumuşatan, ağırlaştırmayan, az ürünle çok iş yapan, bu yüzden bereketli, güzel kokan bir saç kremiydi. Birkaç ay önce elimdeki bitmeye yaklaşıp da markete gittiğimde bırakın saç kremini bu serinin şampuanını bile göremedim. Bir zaman sonra şampuan ortaya çıktı ama resimde gördüğünüz saç kremi o günden beri ortada yok. Onun yerine yağlı saçlar için krem aradım ama bulamadım. Sanki yağlanan saçların uçlarının yumuşamaya veya kolay taranmaya ihtiyacı yok! Şimdi Pantene Aqua Ligth kullanıyorum. O da gayet iyi. Umarım o da yok olmaz.


Gargarayı her gün kullanmıyorum. Üşenmek ve gereksiz görmek bir yana bunu nedenlerinden biri de tadının çok keskin olması. Yatmadan dişlerimi fırçalayıp gargara yaparsam uykum açılıyor, gün ortasında kullanırsam bir süre tat alamıyorum. Tadı bence öyle sert yani. İşte benim gibi sızlayan dişlere sahip olan insanlar için üretilmiş olan Colgate Sensitive serisinden Plax Sensitive Ağız Çalkalama Suyu bu etkiyi yaratmıyordu. Ferahlık vermesine rağmen keskin bir tadı yoktu, dişleri iyi temizliyordu ve rengi de çok sevimliydi. Ama o da artık yok. Piyasaya girdiği hızla çıktı. Yine yerine başkasını arıyorum ama bulamıyorum. Önerilerinizi beklerim.


Ben duş jelinden hiç hoşlanmaz, insanı kaşındıran, durulanmayan, garip bir şey olduğunu düşünürdüm. İşte bu fikrimi değiştirip yıllarca aynı banyo ürününü kullanmama neden olan Nivea Creme Soft Duş Jeli oldu. Bu ürünü ne kadar beğendiğimi Taze Bitti 1 ve Nivea Duş Jeli başlıklı yazımda anlatmıştım. Bu cildi kurutmayan, güzel temizleyen, hafif ve ferah kokulu, bol köpürüp kolay durulanan krem formlu bu ürünün yerine uzun süre bir şey koyamadım. Diğer çeşitlerinin kokusu bana hep ağır geldi. Çok sonra Adidas Duş Jelleriyle tanıştım. Artık onlar favorim ama hala ara ara keşke bulabilsem de kullansam diyorum.

Var mı sizin de böyle artık üretilmeyen favorileriniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder