15 Nisan 2014 Salı

Bu Aralar Aldıklarım



Bir hafta on gündür parça parça bir şeyler alıyordum, sonunda hepsini derleyip topladım. İşte yeni aldıklarım:

* Babydream Islak Mendil: Yolculukte kullanmak üzere aldım. Üstün Almancamla aloe veralı, mineral yağsız, parafinsiz ve nört ph derecesine sahip bir mendil olduğunu anladım. Fiyatı 1,39 TL (Rossman)

* Ideenwelt Sıcak Su Torbası: Hep sonra alırım diyip almadığım, sonra da olmadık zamanda ihtiyaç duyup neden almadım ki diye hayıflandığım bir şeydi sıcak su torbası. Uygun fiyatlı bulunca aldım. Biraz ufak ama kılıfı ve kullanımı kolay kapağı hoşuma gitti. Fiyatı 9,99 TL (Rossman)

* Lilibe Bio Wattepads: Şu alışveriş yazımda pamuk çeşitliliğine nasıl saşırdığımı anlatmıştım. Bio olanın övüldüğünü okuyunca biten pamuğumun yerine bunu aldım. Fiyat 2,29 TL (Rossman)

* Flormar Mat Oje: Koyu renk oje hiç kullanmam, ne sürmeyi becerebiliyorum ne de bana yakışacağını düşünüyorum. Bir çılgınlık yapıp Flormar'ın M12 Dry Ocean ve M008 Luxurious Cerise renklerini aldım. Flormar Türk markası diye biliyordum ben oje isimlerinden seri adına kadar neden her şey İngilizce anlamış değilim. Neyse kırmızıyı annemde denedim, gerçekten ilginç, mat rengi var. Neyse yorumu yakında gelir. Fiyatı 3,50 TL (Rossman)

* Essence Effect Oje: Bu seriyi çok sevdim, şimdilik 12 bejeweled rengini aldım. Flormarların tersine bu oje tam benim tarzım. Fiyatı 4,50 TL (Gratis)

* Essence Studio Nails: Turnakları temizlemek ve etleri itmek için beş adet gül ağacı çubuk. Doğallığı hoşuma gitti. Fiyatı 5,50 TL (Gratis) 

* For Your Beauty Bigudi: Sünger bigudilerim vardı, bu 3 numara yapışkanlı bigudileri iri dalgalar yapabilmek için aldım. Bunları bir deneyeceğim, memnun kalırsam iki-üç kutu daha alacağım. Fiyatı 3,59 TL (Rossman)

* H&M Lipgloss: 7-8 yıl önce H&M'den aldığım çilekli maskeleri özlüyorum… Bu artık çok vasat bulduğum kozmetik standından son derece kötü içerikli ama rengi beni cezbeden ve komik fiyatlı lipgloss. Fiyatı 1,95 TL (H&M)

* Yves Rocher UV Beauty Shield: 50 SPF ve PA+++ koruma içeren yaşlanma karşıtı, kirliliğe ve oksidasyona karşı koruyucu krem. Bir yolculukta güneş kremimi yanıma almadığımı fark edince aldım. Elimde şu an biri bitmek üzere olan iki tüp güneşten koruma kremi var, biri bitince buna başlayacağım. Fiyatı 43,92 TL. (%20 kart indirimiyle, Yves Rocher)

* Yves Rocher Express Göz Makyajı Temizleyici: Bu ürünü yukardaki kremi alınca Yves Rocher kartla yaptığım ilk alışverişin şerefine hediye ettiler. Şu an başka bir temizleyici kullanıyorum ve zaten çok az çift fazla temizleyici gerektirecek makyaj yapıyorum. Stoğa attım, seneye kullanırım :)

Ayrıca Gratis kartımı da aldım, bakalım ne avantajları olacak heyecanla bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder