16 Nisan 2014 Çarşamba

A! Absolute! Brigthening Essence Mask (Canlandırıcı Bakım Maskesi)


Bu ay ne kadar çok maske denedim?! Bu da indirim zamanı denemek için sepete attığı ürünlerdendi. Şimdi sıra A! Absolute! Canlandırıcı Yüz Bakım Maskesi'ni anlatmaya geldi. 

Bu maske içeriğindeki C vitamini ve diğer özlerle cildi nemlendirip aydınlatmayı vaat ediyor. Diğer tarafta aşağıda görceğiniz gibi etiket ile maskenin adı birbiriyle ilgisiz gibi. Etikette bol bol E vitamininden bahsedilmiş. Her neyse, bu aydınlatıcı, besleyici ve nemlendirici maskeyi elimizle yüzümüze sürmüyoruz. Paketten bir adet maske şeklinde mendil çıkıyor. Bunu yüzümüze yapıştırım 15-20 dk. bekliyoruz. Yine diğer maskelerin aksine süre dolunca yüzümüzü durulamıyoruz, serum yedirir gibi mendilden geriye kalanlar cildimize yediriyoruz.

Vaatler, kullanım, vs...

Maskeyi paketinden çıkardığımda bir an kullanmamayı düşündüm; birincisi insan yüzü şeklinde bir şey nedense çok garip geldi. Biliyorum çok tuhaf bir şey söylüyorum ama öyle oldu işte. İkincisi de mendilin içinde bulunduğu maskenin kıvamı hiç hoşuma gitmedi. Çok cıvık, ama jel gibi, ama yapışkan, biraz da kaygan… Neyse bu yadırgamalarımı atlatıp maskeyi yüzüme yapıştırdığımda müthiş bir feraklama hissettim. Maske sanki özellikle soğutulmuş gibiydi. 20 dakikanın sonunda yanaklarım buz kesmişti ama çok rahatlatıcıydı. Beklediğim süre boyunca bu ferahlıktan başka bir şey hissetmedim, yanma kaşırtı vs. olmadı. 

Maske yüze yapışsa da biraz tedirginlik veriyor. Düşmesin derken kareketlerim biraz kısıtlandı. 20 dakika da kısa bir süre değil. Yani kısaca maskeyi pek pratik bulmadım. 20 dakikanın sonunda maskeyi çıkardığımda cildimde bir fark görmedim. Cildimde kalan ürün bana çok fazla geldi, yani bu kadar şeyi cildime yediremem, yedirsem de sonu iyi olmaz diye düşündüm. Bir peçeteyle kabaca fazlalıkları aldım. Kalan az miktardaki ürünü de pres yaparak yüzüme yedirdim.


Cildim nemlendi ve yumuşadı, bendeki tek etkisi bu oldu. Yağlı ciltli bir insan olduğumdan da bu durumu çok müthiş bir şey olarak değerlendirmedim. Aydınlatma etkisini göstermesi için birkaç kez mi kullanmak gerekiyordu bilmiyorum ama benim cildim için zaman ve para harcamaya deyecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum. 

Bu maske hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Ben buna özellikle dikkat etmiyorum ama belki ilgilenenleriniz vardır. İçindekileri aşağıda görüyorsunuz; methlyparaben ve phenoxyethanol dikkat çekiyor. İçeriği çok kötü diyemem ama pırıl pırıl temiz de değil.

İçindekiler
Sonuç olarak pek pratik bir maske olmasa da ferahlığı çok hoş. Cilt tipime ve beklentilerime uymadığı çin bu maskeyi bir daha alacağımı sanmıyorum. Maske ettiketi ne kadar tüm cilt tipleri için dese de normal ve kuru ciltlerin bu maskeden daha çok verim alacağını düşünüyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder