13 Ocak 2016 Çarşamba

Clinique Maskaralar ve Tubing Maskara Meselesi


Bugün size Clinique'in iki mini boy maskarasından bahsedeceğim. Aslında tam boy olmadığı için bahsetmeyi düşünmüyordum ama iki maskarayla ilgili de söylemek istediklerim artınca yazmaya karar verdim.

Maskaralardan ilki Clinique Lash Power Maskara. Bu maskaranın şöyle ilginç bir özelliği var; tubing teknolojisine sahip. Yani normal maskaralar pigment ve mum gibi iki ana bileşene sahipken tubing maskaralar polimer içeriyor. Bu özelliğiyle kirpiklerin etrafını sarıyor, onları ince tüpçükler içine alıyor. Tubing maskaralar akmıyor, bulaşmıyor, tere, neme, göz yaşına dayanıklı. Alerjik gözlerle de dost. Maskarayı ılık suyla ıslatıp yumuşatarak çıkarmanız gerekiyor. Clinique Lash Power Maskara da kesinlikle akma veya alerji gibi şeylere yol açmadı. Fırçada rengi biraz açık gibi gelse de verdiği rengi beğendim. Diğer tubing maskaralar gibi bu da dolgunluktan ziyade kirpikleri uzatmada daha başarılı. Fırçası ince ve kısa kıllara sahip. Kirpiklerimi tek tek ayırıp tarayan fırçalardan hoşlandığım için bu fırça da hoşuma gitti. 

Yine de Clinique Lash Power Maskara'dan memnun değilim! Çünkü bu maskaranın temizlenmesi benim için bir eziyet. Maskara yağ veya suda çözünerek boya şeklinde dağılarak temizlenmiyor; tek yöntem ılık su ile kirpilerinizdeki tüpleri iyice gevşetmek. İlk önce ıslak pamuk ile temizlemeyi denedim verim alamadım. Sonra ellerimle temizlemeye kalktım bu sefer de rimel parçaları her tarafa dağıldı, hatta gözümün içine girdi. En sonunda kirpiklerimi iyice ıslattıktan sonra iki parmağımla kipiklerimden o meşhur tüpleri çekip çıkarmaya başladım. En verimli yöntem bu ama bu da hem uğraştırıcı hem de kirpiklerimi hafifçe de olsa çektiğim için hoşuma gitmiyor. Kirpikleri kolay dökülen biri olarak rimel temizlemek için gözümle bu kadar uğraşmak istemiyorum.


Clinique Lash Power Maksara'dan önceyse Clinique High Impact Maskara'yı denemiş ve çok sevmiştim. Bu maskarayı sevmemin başlıca nedeni çok kolay temizlenmesiydi. Kirpiklerimi suyla ıslatıp rimeli çözdükten sonra süt veya jel formundaki bir temizleyiciyle hafifçe üstünden geçmem temizlenmesine yetiyordu. Eve gelip doğrudan duşa girdiğim zamanlarda buna bile gerek kalmadan rimel sıcak sıyla akıp gidiyordu. 

Kıl fırçası olmasına rağmen topaklanmayan, kirpikleri ayıran bir formülü vardı. Bu rimel de kirpiklere hacim vermektense uzatmada başarılı bir rimeldi. Tek kattaki doğal duruşuna rağmen 2-3 kat sürerseniz daha dramatik ve dolgun kirpikler de elde edebiliyorsunuz üstelik. Tam boyun yarısı kadar ürün barındıran bendeki mini boy 2 ay kadar yetti, sonra kurudu ve kokusu da ağırlaştı. Tam boyu daha uzun zaman gidecek olsa da görece çabuk bozulan rimellerden olabileceğini düşünüyorum.


Özetle sürekli rimelinizin akması problemini yaşıyorsanız, alt kirpiklerinize rimel sürmeyi seviyorsanız veya çok alerjik ve hassas gözleriniz varsa tubing maskarayı deneyin, derdinizin devası olabilir. Ancak rimelden hacim bekliyorsanız Clinique Lash Power Maskara'yı önermem. Hele de rimelin kirpiklerle en az temasla temizlenmesini, uğraşmamayı istiyorsanız asla Clinique Power Lash Maskara almayın, onun yerine Clinique High Impact daha iyi bir tercih olacaktır. Hem de Clinique High Impact Maskara ile biraz emekle daha dolgun kirpiklere de sahip olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder