12 Şubat 2014 Çarşamba

Merhaba!

Merhaba!

Dün hangi makyaj temizleyici hangi makyaj malzemesi ve cilt tipine uygundur diye araştırıyordum. UzmanTV'de dermatolog bir uzman 'su bazı maskara' kullanılmasını bunun daha kolay çıkacağını söylüyordu. Tam ben acaba su bazlı maskarayı nereden bileceğim diye düşünürken '… yani waterproof' dedi. (Böyle de sansasyonla başlıyorum bloguma:)) Böylece anladım ki ne varsa bloglarda var. Gerçek merakın ve birinci elden tecrübenin yerini hiçbir şey tutmuyor.

Bir de ben neden en azından kendi tecrübelerimi yazmayayım dedim. Herhalde daha fena ahatalar yapmam. Reklam amacı gütmeden, kullandığım ürünleri, nerelerden temin ettiğimi, yakaladığım kampanyaları aktarmayı istiyorum. Makyajla pek aram olmadığından çoğunlukla bakım ürünlerini bulacaksınız burada. Bol bol da tavsiye isteyeceğim sizden.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder